‌مدیریت‌ویزیت‌ومسیربندی هوشمند آسه| نرم افزار پخش مویرگی />
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه

سیستم‌مدیریت‌ویزیت‌ومسیربندی نرم افزار پخش مویرگی آسه:

سیستم مدیریت ویزیت و مسیربندی آسه

سیستم مسیر بندی هوشمندآسه این امکان را به شما خواهد داد، که با داشتن تعداد بالای مشتری، بهترین مسیر ویزیت را داشته باشید و برای هر روز ویزیتور شما حداکثر بازدهی را خواهد داشت.

در سیستم مسیربندی هوشمند آسه برای اولین بار از هوش‌مصنوعی درانتخاب بهترین مسیر هر روز ویزیتور استفاده شده است. اما قبل از آن بهتر است که هوش مصنوعی را بهتر بشناسیم و در ادامه به شناخت بیشتر سیستم مسیربندی‌هوشمندآسه پرداخته می‌شود.

نرم‌افزار تخصصی آسه با ابزار قدرتمند نقشه، به شما امکان مدیریت و کنترل ویزیتورها و مامورین پخش را فراهم می‌کند. این ابزار جهت بهبود عملکرد تیم فروش و تیم توزیع، اطلاعات مفید و دقیقی را ارائه می‌دهد که مدیران فروش و پخش می‌توانند با بهره‌گیری از آن‌ها تصمیمات بهینه‌تری بگیرند.

با استفاده از این ابزار، مدیران می‌توانند بهترین مسیرها و برنامه‌ریزی‌های روزانه برای ویزیتورها را مشاهده و استفاده نمایند. این امکان به آن‌ها کمک می‌کند تا بهترین زمان‌بندی و مسیرهای حرکتی را برای ویزیتورها تعیین کنند و از این طریق بهره‌وری تیم فروش را افزایش دهند.

نرم‌افزار تخصصی آسه، در طول مدت ویزیت، تمامی اطلاعات و داده‌های مرتبط با فروش شما را ذخیره و مدیریت می‌کند. این امکان به سرپرستان فروش این اجازه را می‌دهد تا لحظه به لحظه وضعیت ویزیت‌ها و عملکرد مشتریان را پیگیری و ارزیابی کنند و با تحلیل دقیق این اطلاعات، بهترین تصمیمات را برای بهبود عملکرد تیم فروش بگیرند. استفاده از سیستم مسیربندی آسه، به تیم توزیع نیز کمک می‌کند تا با بهترین مدیریت زمان و مسیرها، بازدهی خود را بهبود دهند. با برنامه‌ریزی دقیق و بهینه‌سازی ماموران پخش، تعداد ویزیت‌ها و تحویل محصولات به موقع انجام می‌شود که به طبع منجر به افزایش بازدهی و کاهش هدررفت منابع خواهد شد. این افزایش بازدهی و بهبود عملکرد تیم‌های فروش و توزیع، به معنای ارتقاء رضایت مشتریان نیز خواهد بود. با بهترین خدمات و زمان‌بندی مناسب، مشتریان با اطمینان بیشتری به کالاها دسترسی پیدا خواهند کرد و این به نوبه خود تاثیر مثبتی بر روی رضایت و وفاداری آن‌ها خواهد داشت. به طور کلی، نرم‌افزار تخصصی آسه با ابزار قدرتمند نقشه، یک ابزار حیاتی برای بهبود عملکرد و کنترل دقیق فرآیند‌های فروش و پخش است که با تحلیل داده‌ها و ارائه اطلاعات دقیق، به مدیران امکان مدیریت بهتر تیم‌ها و ارتقاء رضایت مشتریان را می‌دهد.

هوش مصنوعی چیست؟

به طور کلی، سیستم‌ هوشمند مصنوعی می‌تواند وظایفی را که معمولاً با عملکردهای شناختی انسان مرتبط هستند، انجام دهد . آنها معمولاً یاد می گیرند که چگونه این کار را با پردازش مقادیر انبوه داده انجام دهند و به دنبال الگوهایی برای مدل سازی در تصمیم گیری خود هستند. در بسیاری از موارد، انسان‌ها بر فرآیند یادگیری هوش مصنوعی نظارت می‌کنند و تصمیم‌های خوب را تقویت می‌کنند و از تصمیم‌های بد جلوگیری می‌کنند.

مزیت های استفاده از هوش مصنوعی چیست؟

به جای خودکارسازی کارهای دستی، هوش مصنوعی کارهای کامپیوتری مکرر و با حجم بالا را انجام می‌دهد. و این کار را با اطمینان و بدون خستگی انجام خواهد داد.

هوش مصنوعی داده‌های بیشتر و عمیق تری را با استفاده از شبکه‌های عصبی که لایه های پنهان زیادی دارند، تجزیه و تحلیل می‌کند.

هوش مصنوعی از طریق شبکه های عصبی عمیق به دقت باورنکردنی دست می یابد.

هوش مصنوعی بیشترین بهره را از داده هاخواهد برد.

نرم افزار مدیریت سفارشات آسه

مسیربندی‌هوشمندویزیت نرم افزار پخش مویرگی آسه با استفاده از الگوریتم‌های هوش‌مصنوعی:

سیستم‌مسیربندی‌هوشمند آسه مناسب برای شرکت‌های پخش با تعداد مشتری بالااست.سرپرست فروش روزانه می تواند به صورت هوشمند و بهینه مسیربندی ویزیتور را مشخص کند.

لازم به ذکر است که مسیر‌بندی‌هوشمند با توجه به نوع کالا و نوع ویزیت مشخص می‌‍شود. مسیربندی‌هوشمند آسه به صورت روزانه بهترین مسیر ویزیت را ارائه می‌دهد تا ویزیتور به صورت منظم و در کوتاه ترین زمان ممکن مسیر ویزیت خود را به پایان برساند.

قدم به قدم با مسیر بندی هوشمند ویزیت آسه:

1. یادگیری تحت نظارت (supervised learning):

الگوی خرید هر مشتری مشخص می شود.

2. برچسب گذاری داده ها (labeling Data) :

رفتار خرید هر مشتری برچسب گذاری می شود. ازجمله رفتار وزیتور ، منطقه ، محدوده ، گروه مشتری و ...

الگوهای رفتاری که در برچسب گذاری داده ها استفاده می شود شامل موارد زیر است:

الگوریتم‌نزدیکترین همسایه (Nearest neighbor)

بیز ساده (Naive Bayes)

الگوریتم شبکه‌های‌عصبی (Neural Network)

3. یادگیری نظارت نشده( unsupervised learning ):
4. الگوریتم خوشه کننده (Reinforcement learning) :
5. الگوریتم کاوش الگوهای مکرر (Reinforcement learning)
6. الگوریتم یادگیری موقت:

بهترین مسیر ویزیت هر روز را مشخص می کند .

یادگیری کیو (Q - learning)

شبکه های متعارض عمیق (Deep adversarial network)

نرم افزار فروش مویرگی

الگو برترمسیربندی‌ویزیت نرم افزار پخش مویرگی آسه که با استفاده از هوش مصنوعی و بر اساس نیاز شرکت های پخش برنامه ریزی شده‌است.

الگوی ناحیه‌بندی‌هوشمند :

در روش الگوی ناحیه‌بندی هوشمند با توجه به ناحیه پوشش وزیتور و محدودیت‌ها و شروط تعیین شده، نرم افزار بهترین مسیر ها (ناحیه ها) را برای هر وزیتور تعیین و نحوه ویزیت هر مسیر و روز آن را مشخص می‌کند.

الگوریتم‌ویزیت موفق :

در این روش با هدف بیشترین ویزیت موفق در هر روز ویزیتور بر اساس الگوهای رفتار خرید مشتریان و شروط و محدودیت ها، بهترین مسیربندی که وزیتور بتواند در آن بیشترین ویزیت موفق را داشته باشد برای هر روز ویزیتور ایجاد می شود.

الگوی پوشش حداکثری :

در روش پوشش حداکثری ، هدف ایجاد مسیر برای وزیتورها در جهت ویزیت تمام مشتریان تحت پوشش ویزیتور براساس دوره ویزیت هر مشتری که براساس الگوهای رفتار خرید مشتری بدست آمده است، می باشد.

الگوی فروش هیجانی :

این الگو با توجه به شرایط خاص به عنوان مثال جهت تمرکز فروش بر گروه کالایی خاص، مسیر های ویزیت هوشمند برای هر روز وزیتور به گونه ای می چیند که وزیتور بتواند بیشترین میزان فروش از گروه کالایی مد نظر را داشته باشد.

الگوی ترکیبی :

در این روش امکان ترکیبی از الگوهای ویزیت موفق و پوشش حداکثری وجود دارد که براساس میزان وزن تعیین شده برای هر الگو بهترین مسیر ویزیت هر روز هر ویزیتور توسط نرم افزار تعیین گردد.

برای در خواست دمو و یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم مدیریت ویزیت و مسیربندی کافیست با کارشناسان آسه تماس حاصل فرمایید. اعلام سوال و درخواست
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه
سامان پژواک آسه
تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه
صفحه لینکدین آسه صفحه اینستاگرام آسه تماس با واتس اپ      ۰۲۱-۴۳۳۷۱  
پخش مویرگی فروش مویرگی بالای صفحه