از مدیریت موجودی و ردیابی تکمیل تا تجزیه و تحلیل و گزارش، مدیریت سفارش شامل چندین فرآیند پیچیده است که برای ارائه یک تجربه عالی به مشتری باید به طور یکپارچه هماهنگ شوند.
فرآیندهای مدیریت سفارش، از آغاز تکمیل مدیریت موجودی تا دقیقهدقیقهای ردیابی، از تجزیه و تحلیل دقیق و تفصیلی تا تهیه گزارشات جامع و تحتپوشش، در واقع یک پیچیدهای از مراحل متشکل از عناصر ویژه و پیچیدگیهای متعدد را دربر میگیرد. هدف اصلی این مجموعه از عملیات، ارائه یک تجربه بینظیر و به یادماندنی به مشتریان است.
سیستم مدیریتسفارشات آسه این امکان را به شما میدهد تا موجودیفروش و اطلاعات مشتری خود را در یک مکان مدیریت کنید، بنابراین می توانید به راحتی به همه این دادهها از هر کجا و در هر زمان دسترسی داشته باشید.
ثبت سفارش به صورت دستی
ثبت سفارش از طریق ویزیتور
ثبت سفارش از طریق مشتری
کنترل موجودی کالا در صورت ثبت سفارش توسط مشتریان
بررسی تخفیفات و جوایزه با توجه به سفارش مشتریان
بررسی و کنترل اعتبارات مشتریان
درخواست ثبتشده در کارتابل مسئولان مربوطه برای تایید قرار میگیرد. در صورت تایید ادامه مراحل ثبت سفارشات طی خواهد شد.
امکان کنترل موجودی
امکان بررسی و کنترل سوابق مشتریان
بررسی اعتبارات مشتریان
فرایند به صورت مکانیزه قابل بررسی و کنترل است.
این نرم افزار به ویزیتورها این امکان را میدهد، که ثبت سفارشات را به صورت آنلاین انجام دهند.
تلفن همراه
تبلت
امکان ثبت سفارش به صورت هوشمند( ارائه بهترین لیست خرید با توجه به سوابق مشتری و با کمک از هوش مصنوعی)
امکان ثبت سفارش به صورت آفلاین
تمامی اطلاعات مشتریان در این نرم افزار قابل ثبت است.
ایجاد ثبت مشتریان جدید
امکان ویرایش اطلاعات مشتریان( نکته: ویرایش اطلاعات توسط ویزیتور بعد از تایید از سمت کارشناس مرتبط اعمال می شود)
ثبت اطلاعات مشتری به صورت عکس توسط ویزیتور امکان پذیر است.
امکان ثبت ویزیت موفق
امکان ثبت ویزیت ناموفق( دلایل ناموفق بودن ویزیت در سیستم باید ثبت شود.)
کنترل مسیر ویزیت توسط جی پی اس
تمام اطلاعات اعم از ( خریدهای قبلی مشتری، چکهای در حال وصول ، اعتبارات و....) بر روی نرم افزار ثبت سفارش ویزیت موجود وقابل کنترل است.
محیط سفارش گیری به صورت کاتالوگ است.
محیط این نرم افزار یوزرفرندلی است.
امکان بررسی عملکرد مشتریان
نمایش کاتالوگ، قیمت و اطلاعات محصولات در نرم افزار ویژه مشتریان منجر به سهولت در اجرای فرآیند سفارش گیری شده است. با ورود کامل اطلاعات مربوط به محصول مشتریان می توانند بدون مراجعه به منبع دیگری تمامی اطلاعات مد نظر در مورد محصول را یک جا مشاهده کنند.
نرم افزار ویژه مشتریان آسه جهت پشتیبانی در اجرا به پنل مدیرتی متصل می شود و دسترسی به آن از طریق سیستم مدیران امکان پذیر می باشد با استفاده از این پنل، تمامی تراکنش ها و ریز عملکرد مشتریان قابل دسترسی است. هم چنین کنترل و اعمال تغییرات در اطلاعات برنامه از طریق این پنل در سیستم مدیران اجرا می گردد.
در این نرم افزار سفارشات نهایی مشتریان در قالب پیش فاکتور ثبت و ذخیره می گردد و به اطلاع مسئول فروش می رسد. هم چنین مشتریان می توانند از بخش وضعیت سفارشات، جریان اجرا و توزیع محصولات را پیگیری کنند.
با استفاده از قابلیت پرداخت الکترونیکی ، مشتریان شما می توانند به راحتی سفارشات خود را ثبت و در نهایت مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایند .
مدیریت سفارش را میتوان فرآیندی برای جمعآوری، پردازش و انجام سفارشها توصیف کرد که در اداره یک تجارت اتفاق میافتد. مدیریت سفارش به صورت تخصصی کلید رضایت مشتری وسود شرکت است. برای ارائه خدمات به مشتریان به نحوی که آنها مایل به خرید هستند، باید یک تجربه یکپارچه و راحت برای مشتری ارائه دهید.
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |