سیستم فروش و مدیریت فروش یک فرایند است ونه یک رویداد. هرشرکت باید یک فرایند فروش داشته باشد و هر فردی که مسئولیت مدیریت فروش را دارد، باید این روند را دنبال کند.اما سیستم فروش و مدیریت فروش آسه چیست ؟ چگونه با استفاده از سیستم فروش و مدیریت فروش آسه می توان این فرایند را در زمان کم تر و با دقت بالاتر طی کرد؟
سیستمفروش آسه پلتفرمی است که به کسب و کار شما این اجازه را میدهد که کل فرایند فروش خود را به صورت جامع و دقیق بررسی کنید.کارایی بیشتر تیمهای فروش، افزایش اتوماسیون و بهبود تعامل با مشتری از جمله مزایایی است که سیستم فروش و مدیریت فروش ارائه خواهد داد.
فروش مویرگی (Distribution) فرآیند رساندن کالا از تولید کننده به دست مشتری است.
امکان انتخاب ( سایزو فرمت) فاکتور
امکان تعیین زمان صدور فاکتور
چاپ فاکتور به صورت کاغذی در این فرایند حذف می شود ( به صورت لینک یا پیامک ارسال میشود.)
فروش مویرگی با توجه به نوع محصول دارای زیر دسته هایی است که شامل موارد زیر میشود:
پخش گرم: پخش گرم به معنای فروش در محل توسط ویزیتور است.( پخش گرم بهترین گزینه برای تولید کنندگان محصولات با تاریخ انقضاء کوتاه است.)
پخش سرد: پخش سرد در دومرحله انجام میشود. ابتدا معرفی و بازاریابی محصولا در صورت خرید مشتری ارائه محصول و صدور فاکتور انجام میشود.پخش سرد برای توزیع کالاهایی با تاریخ مصرف طولانی استفاده میشود.
فروش قطعی
فروش امانی
در این حالت شرکتها با عمده فروشانی سرو کار دارند که خود به عنوان واسطی میان تولید کننده و خرده فروشان هستند.
سیستم فروش به صورت قرار دادی
سیستم فروش به صورت پروژهای:
این فروش به صورت پروژهای انجام میشود، با اتمام یک پروژه نوع نیاز مشتری تغییر میکند و تغییرات پروژه جدیداعمال می شود.
با توجه به شاخصههای محصولات سیستم فروش و مدیریت فروش آسه، سهمیه بندیهای محصولات را بررسی و مورد کنترل قرار میدهد. از بروز ناهماهنگی در فرایند فروش و ایجاد مشکلات جلوگیری میکند. سهمیه بندیها شامل موارد زیر است:
سهمیهبندی اعلام شده حکومتی
سهمیهبندی اعلام شده داخلی شرکت
سیستم مدیریت فروش فرایندی است که طی آن هدف گذاری فروش به صورت دقیق و اصلی مشخص شود. سیستم مدیریت فروش آسه عبارت است از مدیریت فعالیت ها و فرآیندهای مربوط به برنامه ریزی، هماهنگی، اجرا، کنترل و ارزیابی موثر عملکرد فروش یک سازمان. مدیریت فروش یک فرآیند اصلی کسب و کار در اکثر شرکت های پخش است.
هدفگذاری فروش فرآیند شناسایی مشتریان و استراتژیهای مورد نیاز برای جذب و تبدیل است.
هدف گذاری به صورت کل به جز
هدف گذاری به صورت جز به کل
هدف گذاری با توجه به سوابق فروش توسط هوش مصنوعی
مدیریت عملکرد فروش یکی از پیچیدهترین، پرهزینهترین و گیجکنندهترین بخشها برای اداره یک سازمان فروش یا یک تجارت بزرگ است. هنگامی که مدیریت کمیسیونها یک فرآیند دستی است، احتمال به اشتراک گذاری اشتباه، محاسبات نادرست و خطای عمومی انسانی را افزایش میدهد. سیستم مدیریت فروش آسه بر اساس شاخصه های مختلف kpi به مدیریت دقیق پورسانت ها می پردازد. 40 الی 50 شاخصه kpi در این سیستم وجود دارد که با توجه به نیاز شما قابل انتخاب است.
با استفاده از سیستم فروش و مدیریت فروش در زمان خود صرفه جویی کنید و فرایند فروش را به صورت دقیق و تخصصی کنترل و بررسی کنید.
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |