شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه

سیستم فروش و مدیریت فروش در نرم افزار پخش مویرگی :

سیستم فروش ومدیریت فروش آسه

سیستم فروش و مدیریت فروش یک فرایند است ونه یک رویداد. هرشرکت باید یک فرایند فروش داشته باشد و هر فردی که مسئولیت مدیریت فروش را دارد، باید این روند را دنبال کند.اما سیستم فروش و مدیریت فروش آسه چیست ؟ چگونه با استفاده از سیستم فروش و مدیریت فروش آسه می توان این فرایند را در زمان کم تر و با دقت بالاتر طی کرد؟

سیستم فروش آسه چیست:

سیستم‌فروش آسه پلتفرمی است که به کسب و کار شما این اجازه را می‌دهد که کل فرایند فروش خود را به صورت جامع و دقیق بررسی کنید.کارایی بیشتر تیم‌های فروش، افزایش اتوماسیون و بهبود تعامل با مشتری از جمله مزایایی است که سیستم فروش و مدیریت فروش ارائه خواهد داد.

انواع دسته‌بندی‌های فروش قابل‌انتخاب سیستم فروش نرم افزار پخش مویرگی آسه :

سیستم فروش مویرگی:

فروش مویرگی (Distribution) فرآیند رساندن کالا از تولید کننده به دست مشتری است.

امکان انتخاب ( سایزو فرمت) فاکتور

امکان تعیین زمان صدور فاکتور

چاپ فاکتور به صورت کاغذی در این فرایند حذف می شود ( به صورت لینک یا پیامک ارسال می‌شود.)

سیستم فروش ومدیریت فروش آسه

کاربرد‌های استفاده از سیستم فروش مویرگی:

فروش مویرگی با توجه به نوع محصول دارای زیر دسته هایی است که شامل موارد زیر می‌شود:

پخش گرم: پخش گرم به معنای فروش در محل توسط ویزیتور است.( پخش گرم بهترین گزینه برای تولید کنندگان محصولات با تاریخ انقضاء کوتاه است.)

پخش سرد: پخش سرد در دومرحله انجام می‌شود. ابتدا معرفی و بازاریابی محصولا در صورت خرید مشتری ارائه محصول و صدور فاکتور انجام می‌شود.پخش سرد برای توزیع کالاهایی با تاریخ مصرف طولانی استفاده می‌شود.

پخش سرد و پخش گرم برای پرداخت فاکتورها دارای دو روش است:

فروش قطعی

فروش امانی

سیستم فروش شاهرگی:

در این حالت شرکت‌ها با عمده فروشانی سرو کار دارند که خود به عنوان واسطی میان تولید کننده و خرده فروشان هستند.

زیر‌دسته سیستم فروش شاهرگی:

سیستم فروش به صورت قرار دادی

سیستم فروش به صورت پروژه‌ای:

این فروش به صورت پروژه‌ای انجام می‌شود، با اتمام یک پروژه نوع نیاز مشتری تغییر می‌کند و تغییرات پروژه جدیداعمال می شود.

بررسی سهمیه‌بندی‌های فروش:

با توجه به شاخصه‌های محصولات سیستم فروش و مدیریت فروش آسه، سهمیه بندی‌های محصولات را بررسی و مورد کنترل قرار می‌دهد. از بروز ناهماهنگی در فرایند فروش و ایجاد مشکلات جلوگیری می‌کند. سهمیه بندی‌ها شامل موارد زیر است:

سهمیه‌بندی اعلام شده حکومتی

سهمیه‌بندی اعلام شده داخلی شرکت

سیستم فروش ومدیریت فروش آسه

سیستم مدیریت فروش آسه چیست:

سیستم مدیریت فروش فرایندی است که طی آن هدف گذاری فروش به صورت دقیق و اصلی مشخص شود. سیستم مدیریت فروش آسه عبارت است از مدیریت فعالیت ها و فرآیندهای مربوط به برنامه ریزی، هماهنگی، اجرا، کنترل و ارزیابی موثر عملکرد فروش یک سازمان. مدیریت فروش یک فرآیند اصلی کسب و کار در اکثر شرکت های پخش است.

هدف‌گذاری در سیستم مدیریت فروش آسه:

هدف‌گذاری فروش فرآیند شناسایی مشتریان و استراتژی‌های مورد نیاز برای جذب و تبدیل است.

هدف گذاری به صورت کل به جز

هدف گذاری به صورت جز به کل

هدف گذاری با توجه به سوابق فروش توسط هوش مصنوعی

سیستم فروش ومدیریت فروش آسه

کنترل و بررسی مدیریت عملکرد تیم فروش در سیستم فروش و مدیریت آسه:

مدیریت عملکرد فروش یکی از پیچیده‌ترین، پرهزینه‌ترین و گیج‌کننده‌ترین بخش‌ها برای اداره یک سازمان فروش یا یک تجارت بزرگ است. هنگامی که مدیریت کمیسیون‌ها یک فرآیند دستی است، احتمال به اشتراک گذاری اشتباه، محاسبات نادرست و خطای عمومی انسانی را افزایش می‌دهد. سیستم مدیریت فروش آسه بر اساس شاخصه های مختلف kpi به مدیریت دقیق پورسانت ها می پردازد. 40 الی 50 شاخصه kpi در این سیستم وجود دارد که با توجه به نیاز شما قابل انتخاب است.

به طور کلی سیستم فروش و مدیریت فروش به رویکرد داده محور برای برنامه ریزی، مدیریت و تجزیه و تحلیل بهتر عملکرد فروش شرکت اشاره دارد. سیستم فروش و مدیریت فروش تاثیر بسزایی بر روی تمامی بخش های شرکت های بزرگ دارد.

با استفاده از سیستم فروش و مدیریت فروش در زمان خود صرفه جویی کنید و فرایند فروش را به صورت دقیق و تخصصی کنترل و بررسی کنید.

برای در خواست دمو و یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم فروش ومدیریت فروش آسه کافیست با کارشناسان و متخصصین آسه تماس حاصل فرمایید. اعلام سوال و درخواست
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه
سامان پژواک آسه
تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه
صفحه لینکدین آسه صفحه اینستاگرام آسه تماس با واتس اپ      ۰۲۱-۴۳۳۷۱  
پخش مویرگی فروش مویرگی بالای صفحه