آسه| نرم افزار پخش مویرگی و توزیع کالا />
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه
سیستم مدیریت اموال ودارایی ثابت آسه

سیسستم مدیریت اموال ودارایی ثابت نرم افزار پخش مویرگی آسه :

سیستم مدیریت اموال ودارایی ثابت آسه

سیستم مدیریت اموال و دارایی ثابت آسه، ثبت و مدیریت تمامی دارایی های یک شرکت را انجام می دهد و گزارشی برای بهینه سازی استفاده از آن ها ارائه می دهد. سیستم مدیریت اموال و دارایی ثابت آسه دید عمیقی را به هر دارایی برای کسب و شرکت شما فراهم می کند

سیستم مدیریت اموال و دارایی ثابت چیست؟

سیستم مدیریت اموال و دارایی، سیستمی است که به مدیریت اموال و دارایی شرکت های بزرگ کمک می کند.اگر یک شرکت دارایی های زیاد با مالکان مختلف داشته باشد، الزام است که هر دارایی کجاست، جه کسی در حال حاضر از آن استفاده می کند و وضعیت تعمیر و نگهداری آن چگونه است و.... شرکت های بزرگ برای مدیریت اموال و دارایی نیاز به سیستم مدیریت و اموال و دارایی ثابت دارند.

ویژگی‌های مهم سیستم مدیریت اموال و دارایی ثابت آسه:

ایجاد و تعیین محل قرارگیری اموال

امکان تعریف دارایی جدید

امکان ورود اموال از انبار و ثبت اتوماتیک حواله دارایی آن

امکان گزارش‌گیری بر اساس استفاده کننده، تامین کننده و جمع‌دار اموال

مدیریت عملیات استهلاک اموال

امکان ثبت و تعریف، گزارش‌گیری بر اساس استفاده کننده، تامین کننده و جمع‌دار اموال

ردیابی و نظارت دارایی‌های ثابت و تجهیزات در چندین مکان

صدور عملیاتِ انتقال، خرید و فروش و اسقاط

چاپ بارکد اموال به صورت تفکیکی و گروه اموال

مشاهده سابقه دارایی‌های مستهلک، فروخته شده، مسروقه یا از دست رفته

کنترل کیفی اموال خریداری شده

ثبت دارایی به صورت نامحدود

امکان مشاهده اموال در اختیار پرسنل توسط مدیریان و امنای اموال و دریافت نسخه چاپی

امکان تعریف روال شماره‌گذاری برچسب دارایی برای هر امین اموال و واحد سازمانی به صورت مجزا

تهيه گزارش از اموال تحويل داده شده

تهيه فهرست اموالی كه تاريخ گارانتی آنها به پايان رسيده يا در حال اتمام است.

تهيه فهرستی از اموال با توجه به شرايط آنها (اموال نو، دست دوم، خراب)

تهيه فهرستی از اموال با توجه به وضعيت آنها (درحال استفاده، ارسال شده جهت تعمير و ... )

ارائه گزارش كامل از تغييرات و نقل و انتقالات صورت گرفته

سیستم مدیریت تولیدآسه

یکی از فرایندهای مهمی که هر شرکت بزرگی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشد، ثبت دقیق اطلاعات جامع برای کلیه اموال و دارایی یک شرکت و ثبت اسناد مرتبط به استهلاک است، که در انجام تمامی کارهای نظارتی و کنترل بودجه توسط مدیران تاثیر گذار است. به طور کلی برای جلوگیری از صرف هزینه های زیاد جهت جمع آوری و کنترل اطلاعات مربوط به اموال و دارایی ها یک شرکت استفاده از سیستم مدیریت اموال و دارایی ثابت الزام است.

برای درخواست دمو و یا راهنمایی بیشتر در مورد سیستم مدیریت اموال و دارایی ثابت کافیست با کارشناسان مجموعه آسه تماس حاصل فرمایید. اعلام سوال و درخواست
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه
سامان پژواک آسه
تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه
صفحه لینکدین آسه صفحه اینستاگرام آسه تماس با واتس اپ      ۰۲۱-۴۳۳۷۱  
پخش مویرگی فروش مویرگی بالای صفحه