سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آسه، راهبردی برای جمعآوری نیازها و رفتارهای مشتریاناست که به ایجاد روابط قویتر آنها با شرکت شما ختم میشود. داشتن رابطه قوی با مشتریان مهمترین بخش هر کسب و کاری میباشد.
در عصر رقابتی کنونی، هر کسب و کاری به دنبال ارتقاء روند فروش و بهبود موفقیت خود است. این هدف به طور مستقیم با رابطه قوی با مشتریان ارتباط دارد. امروزه، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آسه یک راهبرد اساسی برای شرکتها به منظور ایجاد ارتباطی مؤثرتر با مشتریانشان است.
این امر باعث کیفیت در بهبود روند فروش و موفقیت روز افزون کسب و کار شما میشود.عملیات و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان به طور مثال: (فرآیند فروش و ارائه خدمات پس از فروش) در این سیستم به بهترین نحو ممکن قابل انجام است.
هدف اصلی از این سیستم، تسهیل بهترین نوع ارتباط با مشتری و ارائه پاسخ در کوتاهترین زمان ممکن به درخواستها و نیازهای آنها است. با استفاده از این ابزار پیشرفته، شرکتها میتوانند به بهبود کیفیت در خدمات خود بپردازند و ارتباطات مثبتتری با مشتریان خود ایجاد کنند.
نظم و سازمان بندی مشتریان با تعداد بالا
ایجاد نظم در شرکتهای پخش با مراودات بالا
ایجاد نظم در تکرار خرید با تعداد بالا
امکان ساخت گروه بندی، زیر دسته، زیر گروه و...
توانایی ساخت دسته بندی با توجه به دیدگاه و ماهیت و صنف مشتریان
گریدبندی مشتریان( با توجه به سیاست رفتاری مشتریان)
گریدبندی مشتری و با توجه به سوابق مشتری توسط سیستم قابلیت امتیاز گذاری است .
سیستم مدیریت مشتریان آسه، کلیه اطلاعات مرتبط با مشتریان را به صورت دقیق و سازمانیافته ذخیره میکند و تغییرات و تحولات مشتریان را به صورت مداوم بررسی و کنترل میکند. این امر به شرکتها این امکان را میدهد که با دقت به نیازها و تمایلات مشتریان واکنش نشان داده و راهکارهایی را برای ارتقاء تجربه آنها ارائه دهند.
بانک اطلاعاتی مشتریان شامل یک لیست جامع از مخاطبین تعاملی و هوشمند است.
مجوز خرید کالا
خصوصیاتفردی مشتری
اطلاعات کدپستی
شناسهملی
دستهبندی و موقعیت جغرافیایی
بررسی و کنترل اطلاعات به صورت مداوم
اطلاعات مشتریان توسط مسئول مربوطه در کارتابل قرار میگیرد، در صورت تایید از سمت سرپرستان و مدیران فرایندادامه خواهدیافت.
در این فرایند اطلاعات وضعیت جاری و سابقه مشتریان تجزیه و تحلیل می گردد و امتیاز اعتباری وی محاسبه می گردد.
حداقل و حداکثر اعتبار مشتری مشخص میشود .
کنترل و مدیریت مشتریان بر اساس اعتبار و شرایط تسویه
سقف اعتبار هر مشتری مشخص است.
تعداد فاکتورهای باز هر مشتری قابل مشاهده و بررسی است.
چک های در جریان وصول قابل مشاهده و بررسی است.
مدت زمان تسویه حساب مشتریان قابل مشاهده و بررسی است.
با استفاده از قابلیت های ویژه آنالیز نرم افزار GIS آسه ، در کمترین زمان ممکن گزارشات عملکرد مشتریان را بر اساس میزان خرید ، وضعیت کنونی ، گروه و ... را مشاهده کنید .
استفاده بهینه از زمان
شناساییی نیاز مشتری
شناخت بهتر نسبت به فرایند کسب و کار
اولویتبندی در فرصتها
نظارت، پیگیری، تجزیه و تحلیل، بهینه سازی، ارزیابی
قابلیت وارد کردن اطلاعات کامل محصولات جهت نمایش به مشتریان
نمایش کاتالوگ، قیمت و اطلاعات محصولات
.قابلیت ورود به نرم افزار براي مشتریان سازمانی و مصرف کنندگان نهایی
آگاهسازي مشتریان درباره ي آخرین اخبار مربوط به شرکت
قابلیت گفتگو مشتریان و ارسال پیام به صورت آنلاین با مدیران و تـأمین کنندگان
قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت بانکی
قابلیت تعریف گروه مختلف مشتریان
نمایش شرایط تخفیفات و جوایز ویژه محصولات به هر گروه مشتری
امکان ثبت درخواست ویزیت حضوري توسط مشتریان
صدور پیش فاکتور و قابلیت پیگیری وضعیت سفارش
امکان ثبت درخواست ویزیت حضوری توسط مشتری
امکان معرفی تمامی شعبات و دفترهاي پخش
مشخص کردن روز و ساعت تحویل بار توسط مشتری درچارچوب روزهای پیشنهادی
اتصال به پنل مدیریت جهت کنترل عملکرد مشتریان
قابلیت وصل شدن به موجودی آنلاین انبار
قابلیت ایجاد انواع پرسشنامه ها در پنل و نمایش آن به مشتریان
قابلیت مشاهده انواع گزارش ها براي مشتریان در این نرم افزار
پلتفرم اندروید و وب
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |