آسه| نرم افزار پخش مویرگی و توزیع کالا />
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه
سیستم مدیریت مشتریان نرم افزار پخش مویرگی آسه

سیستم مدیریت مشتریان نرم افزار پخش مویرگی آسه :

سیستم مدیریت مشتریان آسه

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آسه، راهبردی برای جمع‌آوری نیازها و رفتارهای مشتریان‌است که به ایجاد روابط قوی‌تر آن‌ها با شرکت شما ختم می‌شود. داشتن رابطه قوی با مشتریان مهم‌ترین بخش هر کسب و کاری می‌باشد.

در عصر رقابتی کنونی، هر کسب و کاری به دنبال ارتقاء روند فروش و بهبود موفقیت خود است. این هدف به طور مستقیم با رابطه قوی با مشتریان ارتباط دارد. امروزه، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آسه یک راهبرد اساسی برای شرکت‌ها به منظور ایجاد ارتباطی مؤثرتر با مشتریانشان است.

نکته: سیستم مدیریت مشتریان آسه، ابزاری برای جمع‌آوری نیازها و رفتارهای مشتریان با هدف ایجاد روابط قوی‌تر و بهبود کیفیت کسب و کار می‌باشد.

سیستم مدیریت مشتریان نرم افزار پخش مویرگی آسه چیست؟

هدف ازاین سیستم بهترین نوع ارتباط با مشتری و ارائه پاسخ در کوتاه ترین زمان ممکن به در خواست و نیاز مشتری است .

این امر باعث کیفیت در بهبود روند فروش و موفقیت روز افزون کسب و کار شما می‌شود.عملیات و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان به طور مثال: (فرآیند فروش و ارائه خدمات پس از فروش) در این سیستم به بهترین نحو ممکن قابل انجام است.

باسیستم مدیریت مشتریان آسه اطلاعات مشتریان را ذخیره و تمامی تغییرات را بررسی و کنترل کنید. این سیستم نقش قابل توجه‌ای در صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شرکت‌های پخش را با خود به همراه دارد.

هدف اصلی از این سیستم، تسهیل بهترین نوع ارتباط با مشتری و ارائه پاسخ در کوتاه‌ترین زمان ممکن به درخواست‌ها و نیازهای آن‌ها است. با استفاده از این ابزار پیشرفته، شرکت‌ها می‌توانند به بهبود کیفیت در خدمات خود بپردازند و ارتباطات مثبت‌تری با مشتریان خود ایجاد کنند.

اهمیت استفاده از سیستم مدیریت مشتریان نرم افزار پخش مویرگی آسه، برای شرکت های پخش مویرگی در چیست:

نظم و سازمان بندی مشتریان با تعداد بالا

ایجاد نظم در شرکت‌های پخش با مراودات بالا

ایجاد نظم در تکرار خرید با تعداد بالا

امکان ساخت گروه بندی، زیر دسته، زیر گروه و...

توانایی ساخت دسته بندی با توجه به دیدگاه و ماهیت و صنف مشتریان

گرید‌بندی مشتریان( با توجه به سیاست رفتاری مشتریان)

گریدبندی مشتری و با توجه به سوابق مشتری توسط سیستم قابلیت امتیاز گذاری است .

سیستم مدیریت مشتریان آسه، کلیه اطلاعات مرتبط با مشتریان را به صورت دقیق و سازمان‌یافته ذخیره می‌کند و تغییرات و تحولات مشتریان را به صورت مداوم بررسی و کنترل می‌کند. این امر به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که با دقت به نیازها و تمایلات مشتریان واکنش نشان داده و راهکارهایی را برای ارتقاء تجربه آن‌ها ارائه دهند.

یکی از مزیت‌های قابل توجه این سیستم، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های شرکت‌های پخش می‌باشد. با دسترسی به اطلاعات به‌روز و دقیق مشتریان، فرآیند‌ها و عملیات ارائه خدمات مانند فروش و خدمات پس از فروش به بهترین نحو انجام می‌شود، و این بازده و کارایی کسب و کار را افزایش می‌دهد.
سیستم مدیریت مشتریان آسه

بانک اطلاعات سیستم مدیریت مشتریان نرم افزارپخش مویرگی آسه چیست:

بانک اطلاعاتی مشتریان شامل یک لیست جامع از مخاطبین تعاملی و هوشمند است.

بانک اطلاعاتی مشتریان، اطلاعات ارزشمندی در مورد مشتریان شما ذخیره‌می‌کند،که شامل موارد زیر است:

مجوز خرید کالا

خصوصیات‌فردی مشتری

اطلاعات کد‌پستی

شناسه‌ملی

دسته‌بندی و موقعیت جغرافیایی

بررسی و کنترل اطلاعات به صورت مداوم

نحوه تعریف مشتریان:

اطلاعات مشتریان توسط مسئول مربوطه در کارتابل قرار می‌گیرد، در صورت تایید از سمت سرپرستان و مدیران فرایندادامه خواهدیافت.

اعتبار سنجی سیستم مدیریت مشتریان آسه:

در این فرایند اطلاعات وضعیت جاری و سابقه مشتریان تجزیه و تحلیل می گردد و امتیاز اعتباری وی محاسبه می گردد.

حداقل و حداکثر اعتبار مشتری مشخص می‌شود .

کنترل و مدیریت مشتریان بر اساس اعتبار و شرایط تسویه

سقف اعتبار هر مشتری مشخص است.

تعداد فاکتور‌های باز هر مشتری قابل مشاهده و بررسی ‌است.

چک‎ های در جریان وصول قابل مشاهده و بررسی است.

مدت زمان تسویه حساب مشتریان قابل مشاهده و بررسی است.

بررسی مشتریان بر روی نقشه در سیستم مدیریت مشتریان نرم افزار پخش مویرگی آسه :

با استفاده از قابلیت های ویژه آنالیز نرم افزار GIS آسه ، در کمترین زمان ممکن گزارشات عملکرد مشتریان را بر اساس میزان خرید ، وضعیت کنونی ، گروه و ... را مشاهده کنید .

سیستم مدیریت مشتریان آسه

مزایا استفاده از سیستم مدیریت مشتریان نرم افزار پخش مویرگی آسه:

استفاده بهینه از زمان

شناساییی نیاز مشتری

شناخت بهتر نسبت به فرایند کسب و کار

اولویت‌بندی در فرصت‌ها

نظارت، پیگیری، تجزیه و تحلیل، بهینه سازی، ارزیابی

قابلیت وارد کردن اطلاعات کامل محصولات جهت نمایش به مشتریان

نمایش کاتالوگ، قیمت و اطلاعات محصولات

.قابلیت ورود به نرم افزار براي مشتریان سازمانی و مصرف کنندگان نهایی

آگاهسازي مشتریان درباره ي آخرین اخبار مربوط به شرکت

قابلیت گفتگو مشتریان و ارسال پیام به صورت آنلاین با مدیران و تـأمین کنندگان

قابلیت اتصال به درگاه های پرداخت بانکی

قابلیت تعریف گروه مختلف مشتریان

نمایش شرایط تخفیفات و جوایز ویژه محصولات به هر گروه مشتری

امکان ثبت درخواست ویزیت حضوري توسط مشتریان

صدور پیش فاکتور و قابلیت پیگیری وضعیت سفارش

امکان ثبت درخواست ویزیت حضوری توسط مشتری

امکان معرفی تمامی شعبات و دفترهاي پخش

مشخص کردن روز و ساعت تحویل بار توسط مشتری درچارچوب روزهای پیشنهادی

اتصال به پنل مدیریت جهت کنترل عملکرد مشتریان

قابلیت وصل شدن به موجودی آنلاین انبار

قابلیت ایجاد انواع پرسشنامه ها در پنل و نمایش آن به مشتریان

قابلیت مشاهده انواع گزارش ها براي مشتریان در این نرم افزار

پلتفرم اندروید و وب

در نهایت، با توجه به اهمیت روابط مشتریان در رشد و پیشرفت هر شرکت، استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آسه، به عنوان یک ابزار پیشرفته و هوشمند، به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا از تمام ظرفیت‌هایشان برای بهبود تجربه مشتریان و بهبود کسب و کار خود بهره‌برداری کنند. این سیستم نه تنها ارتقاء رابطه با مشتریان را ممکن می‌سازد بلکه به تحقق اهداف مالی و عملیاتی شرکت نیز کمک می‌کند.
برای در خواست دمو و یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم مدیریت مشتری کافیست با کارشناسان آسه تماس حاصل فرمایید.
اعلام سوال و درخواست
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه
سامان پژواک آسه
تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه
صفحه لینکدین آسه صفحه اینستاگرام آسه تماس با واتس اپ      ۰۲۱-۴۳۳۷۱  
پخش مویرگی فروش مویرگی بالای صفحه