شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه

سیستم مدیریت ویزیت و مسیربندی نرم‌افزار پخش مویرگی آسه

سیستم مدیریت ویزیت و مسیربندی آسه

سیستم مسیر بندی هوشمند آسه این امکان را به شما خواهد داد که با داشتن تعداد بالای مشتری، بهترین مسیر ویزیت را داشته باشید و برای هر روز ویزیتور شما حداکثر بازدهی را خواهد داشت.

در سیستم مسیربندی هوشمند آسه برای اولین بار از هوش مصنوعی در انتخاب بهترین مسیر هر روز ویزیتور استفاده شده است. اما قبل از آن بهتر است که هوش مصنوعی را بهتر بشناسیم و در ادامه به شناخت بیشتر سیستم مسیربندی هوشمند آسه پرداخته می‌شود.

ویژگی‌های کلیدی سیستم مدیریت ویزیت و مسیربندی آسه

نقشه هوشمند

نرم‌افزار تخصصی آسه با ابزار قدرتمند نقشه، به شما امکان مدیریت و کنترل ویزیتورها و مامورین پخش را فراهم می‌کند. این ابزار جهت بهبود عملکرد تیم فروش و تیم توزیع، اطلاعات مفید و دقیقی را ارائه می‌دهد که مدیران فروش و پخش می‌توانند با بهره‌گیری از آن‌ها تصمیمات بهینه‌تری بگیرند.

افزایش بهره‌وری تیم فروش

این ابزار به مدیران امکان می‌دهد تا بهترین مسیرها و برنامه‌ریزی‌های روزانه برای ویزیتورها را مشاهده و استفاده نمایند، که به آنها کمک می‌کند زمان‌بندی و مسیرهای حرکتی مناسبی تعیین کرده و بهره‌وری تیم فروش را افزایش دهند.

مدیریت و ذخیره‌سازی داده‌ها

در طول مدت ویزیت، تمامی اطلاعات و داده‌های مرتبط با فروش ذخیره و مدیریت می‌شود که به سرپرستان فروش امکان پیگیری و ارزیابی لحظه‌به‌لحظه وضعیت ویزیت‌ها و عملکرد مشتریان را می‌دهد و با تحلیل این اطلاعات، بهترین تصمیمات برای بهبود عملکرد تیم فروش اتخاذ می‌شود.

نکته: استفاده از سیستم مسیربندی آسه به تیم توزیع کمک می‌کند تا با بهترین مدیریت زمان و مسیرها، بازدهی خود را بهبود دهند و مشتریان با اطمینان بیشتری به کالاها دسترسی پیدا کنند، که این به نوبه خود تاثیر مثبتی بر روی رضایت و وفاداری آنها خواهد داشت.

نرم‌افزار مدیریت سفارشات آسه

کاربرد هوش مصنوعی در مسیربندی هوشمند

الگوی ناحیه‌بندی هوشمند

در روش ناحیه‌بندی هوشمند، با توجه به ناحیه پوشش ویزیتور و محدودیت‌ها، بهترین مسیرها تعیین شده و نحوه ویزیت هر مسیر و روز مشخص می‌شود.

الگوریتم ویزیت موفق

در این روش، با هدف بیشترین ویزیت موفق در هر روز، مسیرهایی تعیین می‌شود که ویزیتور بتواند بیشترین ویزیت موفق را داشته باشد.

الگوی پوشش حداکثری

هدف این روش، ایجاد مسیر برای ویزیتورها جهت پوشش تمام مشتریان در دوره زمانی مناسب است.

الگوی فروش هیجانی

این الگو با تمرکز بر فروش گروه کالایی خاص، مسیرهایی ایجاد می‌کند که ویزیتور بتواند بیشترین فروش از گروه کالایی مد نظر را داشته باشد.

نرم افزار فروش مویرگی

نتیجه‌گیری: سیستم مدیریت ویزیت و مسیربندی آسه به شما امکان می‌دهد با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و ابزارهای پیشرفته نقشه‌برداری، مدیریت دقیق‌تری بر فرآیندهای فروش و توزیع داشته باشید و بهره‌وری تیم‌ها را افزایش دهید.

برای درخواست دمو یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم مدیریت ویزیت و مسیربندی با کارشناسان آسه تماس حاصل فرمایید.

اعلام سوال و درخواست
شرکت نرم افزاری سامان پژواک آسه
سامان پژواک آسه
تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه
صفحه لینکدین آسه صفحه اینستاگرام آسه تماس با واتس اپ      ۰۲۱-۴۳۳۷۱  
پخش مویرگی فروش مویرگی بالای صفحه