یکی از مراحل حیاتی در جمع آوری داده ها در شرکت پخش مویرگی فرایند تحقیق است . هنگام جمع آوری داده ها، می توانید اطلاعات ضروری در مورد مشتریان فعلی و بالقوه خود را تجریه، تحلیل و ذخیره کنید. این فرایند سبب صرفه جوی در زمان، هزینه و ... می شود و با توجه به داده ها و تحقیق ها می توانید تصمیم دقیق را بگیرید.
توانایی انتخاب مسیر ویزیتور در راستای پاسخ به پرسشنامه
کنترل و مدیریت مسیر
ایجاد پرسشنامه به صورت عددی
ایجاد پرسشنامه به صورت چند انتخابی
ایجاد پرسشنامه تک انتخابی
پرسشنامه متنی
پرسشنامه به صورت عکس
پرسشنامه تاریخ دار
ایجاد پرسشنامه تحت عنوان عملیات مدرپ
ایجاد پرسشنامه تحت عنوان عملیات بیوتی ادوایزر
ایجاد پرسشنامه های بازرسی
توانایی رصد پرسشگر و پرسشنامه را دارد.( اطلاعات به صورت مکانیزه در سیستم قرار می گیرد.)
امکان ایجاد تاریخ اعتبار برای سوال های تعریف شده
امکان تعریف سوال هایی با جواب اجباری، توضیحات اجباری و الصاق عکس اجباری
امکان تعریف سوالات برای انواع تراکنش ها نظیر سفارش فروش، فاکتور فروش، فاکتور مرجوعی، فاکتور برگشتی، برگه ضایعات، حواله برگشتی و برگه انصراف از خرید
امکان تعریف انواع پاسخ به سوال ها به شرح زیر: بله/خیر، جواب عددی، درصد، ستاره(رتبه بندی)، انتخابی، انتخاب چندگانه، زمان، بارکد، توضیحات...
امکان اسکن بارکد و QR کد متناسب با نوع سوال ها
امکان ذخیره آفلاین پاسخ سوال ها
امکان ارسال پاسخ سوال ها به صورت آنلاین
امکان نمایش سوال ها بر اساس گروه تجاری مشتریان
امکان نمایش سوال ها بر اساس نوع طبقه بندی دلخواه
امکان اجباری کردن پاسخ سوال ها قبل شروع به کار با انواع تراکنش ها
سیستم هوشمند مدیریت ویزیت و مسیربندی آسه
سیستم تحقیقات بازارو جمع آوری داده آسه
سیستم خزانه و دریافت و پرداخت آسه
سیستم مدیریت تخفیفات و جوایز فروش آسه
سیستم مدیریت توزیع و لجستیک آسه
سیستم تحقیقات بازارآسه، به شما امکان فراهم میکند تا با توجه به نوع مشتریان و ویژگیهای متغیر بازار، پرسشنامههایی را به طور اختصاصی ایجاد کنید. این امکان، به شما کمک میکند تا اطلاعات دقیقتری از مشتریان جمعآوری کنید و تحلیلهای کمی و کیفی بهتری انجام دهید. از آنجا که نظرسنجی نقش مهمی در تحقیقات بازار ایفا میکند، این سیستم به شما این امکان را میدهد که به صورت جامع به نظرات مشتریان پاسخ دهید و تغییرات لازم را اعمال کنید. از طرف دیگر، تحقیقات بازار بدون در نظر گرفتن نقش نظرسنجی، به تحلیل کامل و دقیق نمیانجامد و از این جهت این نقش حذفناپذیر است. در نتیجه، سیستم تحقیقات بازار با امکان ایجاد پرسشنامههای شخصیسازیشده و نقش بیقایل نظرسنجی، ابزاری قدرتمند در دستان تحقیقاتگران و تجار و کارآفرینان است. این امکانات باعث میشوند تا نتایج تحقیقات دقیقتر، کارآمدتر و بهینهتری ارائه شوند و به کسبوکارها در اتخاذ تصمیمات موثرتر کمک کنند.
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |