سیستم فروش و مدیریت فروش یک فرایند است و نه یک رویداد. هر شرکتی باید یک فرایند فروش داشته باشد و هر فردی که مسئولیت مدیریت فروش را دارد، باید این روند را دنبال کند. اما سیستم فروش و مدیریت فروش آسه چیست؟ چگونه با استفاده از سیستم فروش و مدیریت فروش آسه میتوان این فرایند را در زمان کمتر و با دقت بالاتر طی کرد؟
سیستمفروش آسه پلتفرمی است که به کسب و کار شما این اجازه را میدهد که کل فرایند فروش خود را به صورت جامع و دقیق بررسی کنید. کارایی بیشتر تیمهای فروش، افزایش اتوماسیون و بهبود تعامل با مشتری از جمله مزایایی است که سیستم فروش و مدیریت فروش ارائه خواهد داد.
سیستم فروش مویرگی:
فروش مویرگی (Distribution) فرآیند رساندن کالا از تولید کننده به دست مشتری است.
امکان انتخاب (سایز و فرمت) فاکتور
امکان تعیین زمان صدور فاکتور
چاپ فاکتور به صورت کاغذی در این فرایند حذف میشود (به صورت لینک یا پیامک ارسال میشود.)
فروش مویرگی با توجه به نوع محصول دارای زیر دستههایی است که شامل موارد زیر میشود:
پخش گرم: پخش گرم به معنای فروش در محل توسط ویزیتور است (پخش گرم بهترین گزینه برای تولیدکنندگان محصولات با تاریخ انقضا کوتاه است).
پخش سرد: پخش سرد در دو مرحله انجام میشود. ابتدا معرفی و بازاریابی محصول و در صورت خرید مشتری، ارائه محصول و صدور فاکتور انجام میشود. پخش سرد برای توزیع کالاهایی با تاریخ مصرف طولانی استفاده میشود.
فروش قطعی
فروش امانی
سیستم فروش شاهرگی:
در این حالت شرکتها با عمدهفروشانی سروکار دارند که خود به عنوان واسطی میان تولیدکننده و خردهفروشان هستند.
سیستم فروش به صورت قراردادی
سیستم فروش به صورت پروژهای: این فروش به صورت پروژهای انجام میشود، با اتمام یک پروژه نوع نیاز مشتری تغییر میکند و تغییرات پروژه جدید اعمال میشود.
با توجه به شاخصههای محصولات سیستم فروش و مدیریت فروش آسه، سهمیهبندیهای محصولات را بررسی و مورد کنترل قرار میدهد. از بروز ناهماهنگی در فرایند فروش و ایجاد مشکلات جلوگیری میکند. سهمیهبندیها شامل موارد زیر است:
سهمیهبندی اعلام شده حکومتی
سهمیهبندی اعلام شده داخلی شرکت
سیستم مدیریت فروش فرایندی است که طی آن هدفگذاری فروش به صورت دقیق و اصلی مشخص میشود. سیستم مدیریت فروش آسه عبارت است از مدیریت فعالیتها و فرآیندهای مربوط به برنامهریزی، هماهنگی، اجرا، کنترل و ارزیابی مؤثر عملکرد فروش یک سازمان. مدیریت فروش یک فرآیند اصلی کسب و کار در اکثر شرکتهای پخش است.
هدفگذاری فروش فرآیند شناسایی مشتریان و استراتژیهای مورد نیاز برای جذب و تبدیل است.
هدفگذاری به صورت کل به جز
هدفگذاری به صورت جز به کل
هدفگذاری با توجه به سوابق فروش توسط هوش مصنوعی
مدیریت عملکرد فروش یکی از پیچیدهترین، پرهزینهترین و گیجکنندهترین بخشها برای اداره یک سازمان فروش یا یک تجارت بزرگ است. هنگامی که مدیریت کمیسیونها یک فرآیند دستی است، احتمال به اشتراکگذاری اشتباه، محاسبات نادرست و خطای عمومی انسانی را افزایش میدهد. سیستم مدیریت فروش آسه بر اساس شاخصههای مختلف KPI به مدیریت دقیق پورسانتها میپردازد. 40 الی 50 شاخصه KPI در این سیستم وجود دارد که با توجه به نیاز شما قابل انتخاب است.
به طور کلی سیستم فروش و مدیریت فروش به رویکرد دادهمحور برای برنامهریزی، مدیریت و تجزیه و تحلیل بهتر عملکرد فروش شرکت اشاره دارد. سیستم فروش و مدیریت فروش تأثیر بسزایی بر روی تمامی بخشهای شرکتهای بزرگ دارد.
با استفاده از سیستم فروش و مدیریت فروش در زمان خود صرفهجویی کنید و فرایند فروش را به صورت دقیق و تخصصی کنترل و بررسی کنید.
برای درخواست دمو و یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم فروش و مدیریت فروش آسه کافیست با کارشناسان و متخصصین آسه تماس حاصل فرمایید.
برای درخواست دمو یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم مدیریت انبار، با کارشناسان آسه تماس بگیرید.
اعلام سوال و درخواست
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |