یکی از مراحل حیاتی در جمع آوری داده ها در شرکت پخش مویرگی فرایند تحقیق است . هنگام جمع آوری داده ها، می توانید اطلاعات ضروری در مورد مشتریان فعلی و بالقوه خود را تجریه، تحلیل و ذخیره کنید. این فرایند سبب صرفه جوی در زمان، هزینه و ... می شود و با توجه به داده ها و تحقیق ها می توانید تصمیم دقیق را بگیرید.
سیستم تحقیقات بازارآسه، به شما امکان فراهم میکند تا با توجه به نوع مشتریان و ویژگیهای متغیر بازار، پرسشنامههایی را به طور اختصاصی ایجاد کنید. این امکان، به شما کمک میکند تا اطلاعات دقیقتری از مشتریان جمعآوری کنید و تحلیلهای کمی و کیفی بهتری انجام دهید. از آنجا که نظرسنجی نقش مهمی در تحقیقات بازار ایفا میکند، این سیستم به شما این امکان را میدهد که به صورت جامع به نظرات مشتریان پاسخ دهید و تغییرات لازم را اعمال کنید. از طرف دیگر، تحقیقات بازار بدون در نظر گرفتن نقش نظرسنجی، به تحلیل کامل و دقیق نمیانجامد و از این جهت این نقش حذفناپذیر است. در نتیجه، سیستم تحقیقات بازار با امکان ایجاد پرسشنامههای شخصیسازیشده و نقش بیقایل نظرسنجی، ابزاری قدرتمند در دستان تحقیقاتگران و تجار و کارآفرینان است. این امکانات باعث میشوند تا نتایج تحقیقات دقیقتر، کارآمدتر و بهینهتری ارائه شوند و به کسبوکارها در اتخاذ تصمیمات موثرتر کمک کنند.
برای دریافت دمو و اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان و متخصصان مجموعه آسه تماس حاصل فرمایید.
اعلام سوال و درخواست
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |