یکی از بخشهای مهم هر شرکت سیستم مدیریت تخصصی در تخفیف موفقیت آمیز، اتخاذ یک رویکرد سیستماتیک است، که در آن همه تخفیفات و جوایزی که سازمان شما ارائه میدهد، در یک استراتژی منسجم قرار گیرد. سیستم مدیریت تخفیفات و جوایز آسه بهترین روش را تعیین میکند که شما را قادر میسازد درآمد و ارزش بیشتری را از پایگاه مشتریان خود بدست آورید.
با انتخاب یک رویکرد استراتژیک و سیستماتیک برای تخفیفات و جوایز، چارچوبی ایجاد میکنید که میتواند شما را قادر سازد در قیمتگذاری و بازاریابی بسیار نوآور باشید - در حالی که همه چیز را منظم، قابل مدیریت و کارآمد نگه میدارد.
امکان تحلیل و بررسی تخفیفات و جوایز
امکان انتخاب تاریخ موثر برای تخفیفات و جوایز
امکان بودجهبندی برای تخفیفات و جوایز
آنالیز اثر بخشی تخفیفات و جوایز
تخفیفات حجمی
تخفیفات پلکانی
تخفیفات سبد کالایی
تخفیفات ترکیبی
تخفیف انتخابی
تخفیفات نقدی
تخفیفات تجاری
تخفیفات براساس گریدبندی مشتری
اعمال تخفیفات جوایز با توجه به گروه مشتری یا صنف مشتری خاص
امکان ذخیره امتیاز تخفیفات و جوایز توسط مشتری و استفاده در آینده
امکان ذخیره امتیاز تخفیفات و جوایز مشتری بد حساب
شروط با توجه به تعداد کالا
شروط با توجه به کالای انتخاب شده
شروط خاص بر سطح فاکتور
شروط براساس شرایط وصول
شروط براساس سبد
شروط بر اساس تسویه
شروط کالای جایگزین
مشتریان آموزش میبینند که انتظار تخفیف در فروش نرم افزارهای پخش را داشته باشند و اکثر آنها با انتظاراتی که در هر تخفیف وجود دارد وارد فرآیند خرید میشوند. با مدیریت دقیق تخفیفات و جوایز انتظارات مشتریان خود را به بهترین نحو جوابگو باشید.
برای درخواست دمو یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم تخفیفات و جوایز فروش آسه کافیست با کارشناسان آسه تماس حاصل فرمایید.
اعلام سوال و درخواست
![]() سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ![]() ![]() ![]() |
![]() سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ![]() ![]() ![]() |