سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آسه، راهبردی برای جمعآوری نیازها و رفتارهای مشتریان است که به ایجاد روابط قویتر آنها با شرکت شما ختم میشود. داشتن رابطه قوی با مشتریان مهمترین بخش هر کسب و کاری میباشد.
در عصر رقابتی کنونی، هر کسب و کاری به دنبال ارتقاء روند فروش و بهبود موفقیت خود است. این هدف به طور مستقیم با رابطه قوی با مشتریان ارتباط دارد. امروزه، سیستم مدیریت ارتباط با مشتری آسه یک راهبرد اساسی برای شرکتها به منظور ایجاد ارتباطی مؤثرتر با مشتریانشان است.
این امر باعث کیفیت در بهبود روند فروش و موفقیت روزافزون کسب و کار شما میشود. عملیات و فرآیند ارائه خدمات به مشتریان، بهطور مثال: (فرآیند فروش و ارائه خدمات پس از فروش) در این سیستم به بهترین نحو ممکن قابل انجام است.
هدف اصلی از این سیستم، تسهیل بهترین نوع ارتباط با مشتری و ارائه پاسخ در کوتاهترین زمان ممکن به درخواستها و نیازهای آنها است. با استفاده از این ابزار پیشرفته، شرکتها میتوانند به بهبود کیفیت در خدمات خود بپردازند و ارتباطات مثبتتری با مشتریان خود ایجاد کنند.
نظم و سازمانبندی مشتریان با تعداد بالا
ایجاد نظم در شرکتهای پخش با مراودات بالا
ایجاد نظم در تکرار خرید با تعداد بالا
امکان ساخت گروهبندی، زیر دسته، زیر گروه و...
توانایی ساخت دستهبندی با توجه به دیدگاه و ماهیت و صنف مشتریان
گریدبندی مشتریان (با توجه به سیاست رفتاری مشتریان)
نکته: سیستم مدیریت مشتریان آسه، کلیه اطلاعات مرتبط با مشتریان را به صورت دقیق و سازمانیافته ذخیره میکند و تغییرات و تحولات مشتریان را به صورت مداوم بررسی و کنترل میکند. این امر به شرکتها این امکان را میدهد که با دقت به نیازها و تمایلات مشتریان واکنش نشان دهند.
یکی از مزیتهای قابل توجه این سیستم، صرفهجویی در زمان و هزینههای شرکتهای پخش میباشد. با دسترسی به اطلاعات بهروز و دقیق مشتریان، فرآیندها و عملیات ارائه خدمات مانند فروش و خدمات پس از فروش به بهترین نحو انجام میشود و این بازده و کارایی کسب و کار را افزایش میدهد.
بانک اطلاعاتی مشتریان شامل یک لیست جامع از مخاطبین تعاملی و هوشمند است.
مجوز خرید کالا
خصوصیات فردی مشتری
اطلاعات کدپستی
شناسه ملی
دستهبندی و موقعیت جغرافیایی
بررسی و کنترل اطلاعات به صورت مداوم
اطلاعات مشتریان توسط مسئول مربوطه در کارتابل قرار میگیرد و در صورت تایید از سمت سرپرستان و مدیران، فرآیند ادامه خواهد یافت.
در این فرایند اطلاعات وضعیت جاری و سابقه مشتریان تجزیه و تحلیل میگردد و امتیاز اعتباری وی محاسبه میگردد.
حداقل و حداکثر اعتبار مشتری مشخص میشود.
کنترل و مدیریت مشتریان بر اساس اعتبار و شرایط تسویه
سقف اعتبار هر مشتری مشخص است.
تعداد فاکتورهای باز هر مشتری قابل مشاهده و بررسی است.
چکهای در جریان وصول قابل مشاهده و بررسی است.
مدت زمان تسویه حساب مشتریان قابل مشاهده و بررسی است.
با استفاده از قابلیتهای ویژه آنالیز نرم افزار GIS آسه، در کمترین زمان ممکن گزارشات عملکرد مشتریان را بر اساس میزان خرید، وضعیت کنونی، گروه و ... را مشاهده کنید.
استفاده بهینه از زمان
شناسایی نیاز مشتری
شناخت بهتر نسبت به فرایند کسب و کار
اولویتبندی در فرصتها
نظارت، پیگیری، تجزیه و تحلیل، بهینه سازی، ارزیابی
قابلیت وارد کردن اطلاعات کامل محصولات جهت نمایش به مشتریان
نمایش کاتالوگ آنلاین
مدیریت زمان در انجام خدمات و پاسخگویی به مشتریان
مشاهده فاکتورها و پیش فاکتورها
گزارش عملکرد خود بهرهبرداری کنند.
برای درخواست دمو یا مشاوره بیشتر در مورد سیستم مدیریت مشتریان، با کارشناسان آسه تماس بگیرید.
اعلام سوال و درخواست
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |
سامان پژواک آسه تهران ، یوسف آباد ، خیابان بیستون نرسیده به میدان فاطمی ، کوچه دوم الف پلاک 10 ساختمان آسه ۰۲۱-۴۳۳۷۱ |