افزایش بهره وری در حوزه پخش



آن چه در این مقاله به آن پرداخته می شود شرح مختصری از عوامل موثر در بهبود بهره وری سازمان ها و شرکت های فعال در صنعت تولید و پخش، نقش فناوری اطلاعات و ابزارهای نرم افزاری وابسته به آن ها می باشد. بهره وری در سازمان از 2 عامل کارایی و اثربخشی سرچشمه می گیرد و به معنای درست انجام دادن کارهای درست می باشد. پیشرفت فناوری اطلاعات و استفاده از آن در نرم افزارهای مدیریتی در سازمان ها، به کمک مدیران و کارکنان آن ها آمده و با سرعت بخشیدن و سهولت در اجرای فعالیت هایشان، بهره وری آن ها و سازمانشان را افزایش می دهد.



با بررسی موقعیت سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه تولید، پخش و توزیع کالا در دهه های گذشته مشخص می شود بخش بزرگی از فعالیت های این سازمان ها به صورت دستی و سنتی انجام می گرفته است.
اجرای سنتی و دستی این فرآیندها در چنین شرایطی مدیران سازمان ها را از تمرکز بر توسعه کسب و کار و پیشرفت باز می دارد و باعث می شود با وجود داشتن ایده های بزرگ و ثمربخش به دلیل بی نظمی در اداره روندهای موجود و صرف زمان زیاد جهت مدیریت کردن تمامی این فرآیند ها، زمانی برای بروز این ایده ها باقی نماند.
فرآیند پخش و توزیع کالا در آخرین مرحله زنجیره عرضه قرار دارد و نقش اصلی رساندن کالا به دست مصرف کننده نهایی و یا عاملین فروش را به عهده دارد، اجرای صحیح و به موقع کلیه مراحل پخش و توزیع کالا به ویژه توزیع مویرگی که با حجم بالایی از مشتریان در ارتباط می باشد، در جلب رضایت مشتریان، بهبود هویت برند و بهره وری سازمان ها نقش مهمی دارد.

اجرای دستی و غیر سیستماتیک پخش و توزیع کالا و مراحل پیش از آن به زمان زیادی نیاز دارد. بروز اشتباهات جبران ناپذیر در این شرایط به ویژه زمانی که پخش و توزیع مویرگی کالا اجرا می شود، اجتناب ناپذیر می باشد و منجر به کاهش بهره وری سازمان ها می شود زیرا حتی اگر فرآیند پخش و توزیع کالا درست برنامه ریزی شده باشد اجرای صحیح و درست آن به صورت غیر سیستماتیک دشوار می باشد.
برای این که سازمانی بتواند پیشرفت کند، با ارائه ایده های جدید، رهبری سازمان را در حوزه خود به دست گیرد و در نهایت بهره وری خود را در تمامی جوانب افزایش دهد، در قدم اول باید از اجرای صحیح و اصولی فرآیند های فعلی خود از تولید تا توزیع کالا اطمینان خاطر داشته باشد و بتواند در هر زمان به تمامی تراکنش ها و اطلاعات گذشته دسترسی داشته تا از آن ها به عنوان منشا ایده های جدید استفاده کند.
ارائه ایده های جدید و صحیح و اجرای صحیح و درست آن ها به رهبری بازار، افزایش سهم بازار و درنهایت به بهبود بهره وری سازمان ها منجر می شود.

زمانی که صحبت از بهبود بهره وری به میان می آید باید به دنبال بهبود 2 عامل اساسی در ساختار بهره وری باشیم که از آن ها ناشی می شود. این 2 عامل عبارت اند از کارایی و اثربخشی.
کارایی: رابطه بین نتیجه بدست آمده و منابع استفاده شده .(درست کار کردن).
اثربخشی: میزانی که فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده تحقق یافته و نتایج برنامه‌ریزی شده به دست آمده‌است. (کار درست کردن).


درنتیجه به صورت خلاصه بهره وری یعنی صحیح انجام دادن کار درست.
بهره‌وری = ( اثربخشی × کارایی)
به این منظور باید بتوان هم کارها و برنامه های درست و صحیح را برای رسیدن به اهدف مدنظر تنظیم کرد و هم روش صحیح و درست انجام آن کار ها را مشخص کرد و به آن ها عمل کرد.


عوامل زیادی در ایجاد بهره وری و بهبود آن نقش دارند، بطور کلی عوامل مؤثر برای افزایش سطح بهره‌وری عبارت اند از:

1. بهبود کیفی عامل کار، با توجه به اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین عامل در بهبودی بهره‌وری می‌باشد، می توان با بکارگیری نکات زیر موجبات ارتقای بهره‌وری را فراهم نمایند.
2. بهبود روابط حاکم بین مدیر و کارکنان
3. بهبود در بکارگیری راه کارهای فناورانه
4. توجه و اصلاح عوامل محیطی
5. نوآوری و خلاقیت و امکان بروز آن توسط کارکنان


همان طور که اشاره شد نیروی انسانی در هر سازمان مهم ترین عامل در تعیین بهره وری می باشد.
به منظور بهبود روابط مدیران و کارکنان تعامل هر چه بیشتر آن ها لازم می باشد. بخشی از این تعامل با بهره گیری از سیستم های نرم افزاری جهت برقراری ارتباط و تعامل همیشگی در جریان اجرای امور می باشد. بخش دیگر زمانی میسر می شود که مدیران و سرپرستان بتوانند همواره کارکنان خود را به صورت سیستماتیک و غیر حضوری در مسیر اجرای فرآیند های روزانه همراهی کنند.
این همراهی به ویژه در مورد پرسنلی که وظیفه برنامه ریزی و اجرای پخش و توزیع کالا را به عهده دارند بیشتر مورد توجه می باشد.
بخشی از همراهی مدیران و کارکنان به ویژه کارکنان پخش و توزیع کالا با به کارگیری ابزارهای نرم افزاری میسر می شود که آنها را قادر به همراهی و مدیریت غیرمستقیم نیروی خود می کند. در نتیجه، مدیریت سازمان با سیستماتیک کردن فرآیند های درون سازمانی و برون سازمانی خود می تواند به بهبود عملکرد پرسنل به وژه پرسنل فروش و توزیع کالا کمک کند.
زمانی که مدیریت یک سازمان با سیستماتیک کردن فرآیندهای درون سازمانی به آنها نظم می دهد می تواند با استفاده از فناوری های مبتنی بر نرم افزار های این حوزه، فرآیند ها را از حالت سنتی و کاغذی به حالت سیستماتیک و مدرن تبدیل کند.
شرایطی را در نظر بگیرید که در آن کلیه مراحل توزیع کالا از تکمیل موجودی ماشین توزیع کالا تا رساندن آن به دست مشتری به صورت کاغذی و دستی انجام گیرید در چنین شرایطی احتمال ایجاد اشتباهات جبران ناذیر در توزیع کالا بسیار بالا می باشد که ناشی از اجرای غیر سیستماتیک و عدم دسترسی به سیستمها ی نرم افزاری یک پارچه می باشد.
در فرآیند سنتی و دستی، مدیریت اطلاعات و فرآیندها به ویژه فرآیندهای پخش و توزیع کالا، اولین عاملی است که منجر به تداخل در اجرای امور می شود. حجم بالای اطلاعات بدون استفاده منجر به سردرگمی کاربران در میان این اطلاعات می شود. در نتیجه روزها کار و تلاش به دلیل عدم وجود سیستم هایی یک پارچه با کارایی بالا جهت مدیریت کردن این فرآیند ها به هدر می رود. در چنین شرایطی برنامه ریزی فرآیندهای سازمان به ویژه فرآیند های پخش و توزیع کالا با مشکل مواجه می شود زیرا هیچ سابقه اطلاعاتی منظمی در دست نمی باشد.
شاید کمتر سازمانی از این موضوع اطلاع داشته باشد که به کمک فن آوری اطلاعات و نرم افزار های مبتنی بر آن ها می توان تمامی مراحل پخش و توزیع کالا را از صفر تا 100 شامل تامین کالا برای توزیع، مسیربندی تور ویزیت و تویع، کنترل پرسنل و دریافت گزارشات تحلیلی از اجرای عملیات به صورت سیستماتیک در قالب نرم افزار های این حوزه برنامه ریزی و کنترل کرد.
از مهم ترین فرآیندهایی که اجرای دستی آن ها منجر به کاهش بهره وری و صرف زمان زیاد می شود مسیربندی ویزیت و توزیع کالا می باشد. مسیربندی ویزیت و توزیع در بیشتر سازمان ها به صورت دستی و کاغذی انجام می گیرد و مدیر فروش باید زمان زیادی را برای مسیربندی صرف کند. ترسیم مسیر ناکارآمد عملیات ویزیت و به ویژه توزیع کالا را با مشکل مواجه می کند و منجر به نارضایت مشتریان می شود که در نهایت بر بهره وری سازمان تاثیر منفی می گذارد.
با کمک گزارشات تحلیلی دریافت شده از نرم افزار ها می توان بهترین روش رسیدن به اهداف سازمان را تعیین کرد، زیرا از بررسی و تحلیل اطلاعات گذشته می توان به این نتیجه رسید که بهترین روش دستیابی به اهداف سازمان چیست و چگونه می توان آن را بهبود بخشید. هم چنین با به کارگیری فناوری های مبتنی بر نرم افزار های این حوزه می توان بر انجام کارهای درست نظارت داشت و به درست انجام دادن کارهای درست کمک کرد. در این شرایط است که شرکت به بالاترین بهره وری خود می رسد.
در دنیای امروز تقریبا بیشتر سازمان ها به اهمیت به کارگیری فناوری های مبتنی بر نرم افزار های مدیریت فرآیندهایشان پی برده اند، اما کمتر سازمانی است که به دنبال بهبود و ارتقا دائمی این سیستم ها باشد. با توجه به این که دنیای فناوری اطلاعات و راه کارهای وابسته به آن هر روز در حال دگرگونی می باشد، سازمان ها باید به صورت مداوم در پی بهبود سیستم های خود باشند تا بتوانند هر روز بر سرعت افزایش بهره وری خود اضافه کنند.
توجه و اصلاح عوامل محیطی که از دیگر عوامل موثر در بهره وری می باشد از جمله عواملی است که از مدیریت صحیح اطلاعات و استفاده بهینه از منابع اطلاعاتی موجود از سابقه شرکت میسر می شود، زمانی که در سازمان سیستم ها و نرم افزار های مناسب جهت مدیریت دانش و اطلاعات وجود داشت باشد و از آن ها استفاده بهینه به عمل آید به سادگی هر چه تمام تر می توان به شناسایی، بهبود و اصلاح عوامل محیطی نامطلوب اقدام کرد و شرایط را جهت افزایش بهبه وری و تبدیل تهدید های محیط استفاده کرد.
همان طور که اشاره شد نوآوری و خلاقیت و امکان بروز آن توسط کارکنان از دیگر عوامل موثر در بهره وری سازمان ها می باشد، این موضوع مستلزم تعامل هر چه بیشتر مدیران و کارکنان و ایجاد فضایی توسط مدیران برای کارکنان خود می باشد. امروزه فناوری اطلاعات و نرم افزار های وابسته به این فناوری نقش مهمی در بروز این خلاقیت ها دارند، این فناوری با ارائه و پیشهاد راه کارهایی از عمل کرد و تجربیات گذشته سازمان و کارکنان و با مدیریت صحصح جریان اطلاعات و تجربیات به بروز و آغاز این خلاقیت و نوآوری کمک می کند. این نوآوی وخلاقیت می تواند از جانب کلیه پرسنل موثر در تمامی مرلحه زنجیره عرضه از تامین و تولید تا توزیع کالا باشد.
زمانی که مدیریت سازمان از اجرای صحیح فرآیندهای روزانه خود و توزیع درست و به موقع کالا اطمینان حاصل کند، می تواند زمان و انرژی بیشتری بر توسعه کسب و کار و تفکر در مورد سایر فعالیت ها و توسعه هر چه بیشتر آنها داشته باشد.



در این قسمت به صورت خلاصه به راهکاری های نرم افزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره می شود:

1. ثبت و نگه داری اطلاعات مشتریان
2. مدیریت دانش، اطلاعات و تجربیات گذشته
3. کنترل عملکرد و فعالیت های پرسنل درون سازمانی و برون سازمانی از تولید تاتوزیع کالا
4. دریافت گزارشات تحلیلی از تراکنش های مشتریان
5. دریافت گزارشات تحلیلی از تجربیات و جریان های اطلاعاتی گذشته سازمان
6. کمک به اخذ تصمیمات مناسب جهت بهبود کسب و کار بر مبنای این گزارش ها
7. برنامه ریزی و تشخیص صحیح ترین کارها برای دست یابی به اهداف سازمان
8. کنترل انجام کارهای درست به منظور درست انجام دادادن کار ها و در نتیجه بهبود بهره وری سازمان
9. مسیربندی سیستماتیک و هوشمند برای ویزیت وتوزیع کالا


" گروه نرم افزاری آسه "


آن چه در این مقاله به آن پرداخته می شود شرح مختصری از عوامل موثر در بهبود بهره وری سازمان ها و شرکت های فعال در صنعت تولید و پخش، نقش فناوری اطلاعات و ابزارهای نرم افزاری وابسته به آن ها می باشد. بهره وری در سازمان از 2 عامل کارایی و اثربخشی سرچشمه می گیرد و به معنای درست انجام دادن کارهای درست می باشد. پیشرفت فناوری اطلاعات و استفاده از آن در نرم افزارهای مدیریتی در سازمان ها، به کمک مدیران و کارکنان آن ها آمده و با سرعت بخشیدن و سهولت در اجرای فعالیت هایشان، بهره وری آن ها و سازمانشان را افزایش می دهد.




با بررسی موقعیت سازمان ها و شرکت های فعال در حوزه تولید، پخش و توزیع کالا در ده های گذشته مشخص می شود بخش بزرگی از فعالیت های این سازمان ها به صورت دستی و سنتی انجام می گرفته است.

اجرای سنتی و دستی این فرآیندها در چنین شرایطی مدیران سازمان ها را از تمرکز بر توسعه کسب و کار و پیشرفت باز می دارد و باعث می شود با وجود داشتن ایده های بزرگ و ثمربخش به دلیل بی نظمی در اداره روندهای موجود و صرف زمان زیاد جهت مدیریت کردن تمامی این فرآیند ها، زمانی برای بروز این ایده ها باقی نماند.

فرآیند پخش و توزیع کالا در آخرین مرحله زنجیره عرضه قرار دارد و نقش اصلی رساندن کالا به دست مصرف کننده نهایی و یا عاملین فروش را به عهده دارد، اجرای صحیح و به موقع کلیه مراحل پخش و توزیع کالا به ویژه توزیع مویرگی که با حجم بالایی از مشتریان در ارتباط می باشد، در جلب رضایت مشتریان، بهبود هویت برند و بهره وری سازمان ها نقش مهمی دارد.


اجرای دستی و غیر سیستماتیک پخش و توزیع کالا و مراحل پیش از آن به زمان زیادی نیاز دارد. بروز اشتباهات جبران ناپذیر در این شرایط به ویژه زمانی که پخش و توزیع مویرگی کالا اجرا می شود، اجتناب ناپذیر می باشد و منجر به کاهش بهره وری سازمان ها می شود زیرا حتی اگر فرآیند پخش و توزیع کالا درست برنامه ریزی شده باشد اجرای صحیح و درست آن به صورت غیر سیستماتیک دشوار می باشد.

برای این که سازمانی بتواند پیشرفت کند، با ارائه ایده های جدید، رهبری سازمان را در حوزه خود به دست گیرد و در نهایت بهره وری خود را در تمامی جوانب افزایش دهد، در قدم اول باید از اجرای صحیح و اصولی فرآیند های فعلی خود از تولید تا توزیع کالا اطمینان خاطر داشته باشد و بتواند در هر زمان به تمامی تراکنش ها و اطلاعات گذشته دسترسی داشته تا از آن ها به عنوان منشا ایده های جدید استفاده کند.

ارائه ایده های جدید و صحیح و اجرای صحیح و درست آن ها به رهبری بازار، افزایش سهم بازار و درنهایت به بهبود بهره وری سازمان ها منجر می شود.


زمانی که صحبت از بهبود بهره وری به میان می آید باید به دنبال بهبود 2 عامل اساسی در ساختار بهره وری باشیم که از آن ها ناشی می شود. این 2 عامل عبارت اند از کارایی و اثربخشی.

کارایی: رابطه بین نتیجه بدست آمده و منابع استفاده شده .(درست کار کردن).

اثربخشی: میزانی که فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده تحقق یافته و نتایج برنامه‌ریزی شده به دست آمده‌است. (کار درست کردن).



درنتیجه به صورت خلاصه بهره وری یعنی صحیح انجام دادن کار درست.

بهره‌وری = ( اثربخشی × کارایی)

به این منظور باید بتوان هم کارها و برنامه های درست و صحیح را برای رسیدن به اهدف مدنظر تنظیم کرد و هم روش صحیح و درست انجام آن کار ها را مشخص کرد و به آن ها عمل کرد.



عوامل زیادی در ایجاد بهره وری و بهبود آن نقش دارند، بطور کلی عوامل مؤثر برای افزایش سطح بهره‌وری عبارت اند از:

1. بهبود کیفی عامل کار، با توجه به اینکه نیروی انسانی مهم‌ترین عامل در بهبودی بهره‌وری می‌باشد، می توان با بکارگیری نکات زیر موجبات ارتقای بهره‌وری را فراهم نمایند.

2. بهبود روابط حاکم بین مدیر و کارکنان

3. بهبود در بکارگیری راه کارهای فناورانه

4. توجه و اصلاح عوامل محیطی

5. نوآوری و خلاقیت و امکان بروز آن توسط کارکنان



همان طور که اشاره شد نیروی انسانی در هر سازمان مهم ترین عامل در تعیین بهره وری می باشد.

به منظور بهبود روابط مدیران و کارکنان تعامل هر چه بیشتر آن ها لازم می باشد. بخشی از این تعامل با بهره گیری از سیستم های نرم افزاری جهت برقراری ارتباط و تعامل همیشگی در جریان اجرای امور می باشد. بخش دیگر زمانی میسر می شود که مدیران و سرپرستان بتوانند همواره کارکنان خود را به صورت سیستماتیک و غیر حضوری در مسیر اجرای فرآیند های روزانه همراهی کنند.

این همراهی به ویژه در مورد پرسنلی که وظیفه برنامه ریزی و اجرای پخش و توزیع کالا را به عهده دارند بیشتر مورد توجه می باشد.

بخشی از همراهی مدیران و کارکنان به ویژه کارکنان پخش و توزیع کالا با به کارگیری ابزارهای نرم افزاری میسر می شود که آنها را قادر به همراهی و مدیریت غیرمستقیم نیروی خود می کند. در نتیجه، مدیریت سازمان با سیستماتیک کردن فرآیند های درون سازمانی و برون سازمانی خود می تواند به بهبود عملکرد پرسنل به وژه پرسنل فروش و توزیع کالا کمک کند.

زمانی که مدیریت یک سازمان با سیستماتیک کردن فرآیندهای درون سازمانی به آنها نظم می دهد می تواند با استفاده از فناوری های مبتنی بر نرم افزار های این حوزه، فرآیند ها را از حالت سنتی و کاغذی به حالت سیستماتیک و مدرن تبدیل کند.

شرایطی را در نظر بگیرید که در آن کلیه مراحل توزیع کالا از تکمیل موجودی ماشین توزیع کالا تا رساندن آن به دست مشتری به صورت کاغذی و دستی انجام گیرید در چنین شرایطی احتمال ایجاد اشتباهات جبران ناذیر در توزیع کالا بسیار بالا می باشد که ناشی از اجرای غیر سیستماتیک و عدم دسترسی به سیستمها ی نرم افزاری یک پارچه می باشد.

در فرآیند سنتی و دستی، مدیریت اطلاعات و فرآیندها به ویژه فرآیندهای پخش و توزیع کالا، اولین عاملی است که منجر به تداخل در اجرای امور می شود. حجم بالای اطلاعات بدون استفاده منجر به سردرگمی کاربران در میان این اطلاعات می شود. در نتیجه روزها کار و تلاش به دلیل عدم وجود سیستم هایی یک پارچه با کارایی بالا جهت مدیریت کردن این فرآیند ها به هدر می رود. در چنین شرایطی برنامه ریزی فرآیندهای سازمان به ویژه فرآیند های پخش و توزیع کالا با مشکل مواجه می شود زیرا هیچ سابقه اطلاعاتی منظمی در دست نمی باشد.

شاید کمتر سازمانی از این موضوع اطلاع داشته باشد که به کمک فن آوری اطلاعات و نرم افزار های مبتنی بر آن ها می توان تمامی مراحل پخش و توزیع کالا را از صفر تا 100 شامل تامین کالا برای توزیع، مسیربندی تور ویزیت و تویع، کنترل پرسنل و دریافت گزارشات تحلیلی از اجرای عملیات به صورت سیستماتیک در قالب نرم افزار های این حوزه برنامه ریزی و کنترل کرد.

از مهم ترین فرآیندهایی که اجرای دستی آن ها منجر به کاهش بهره وری و صرف زمان زیاد می شود مسیربندی ویزیت و توزیع کالا می باشد. مسیربندی ویزیت و توزیع در بیشتر سازمان ها به صورت دستی و کاغذی انجام می گیرد و مدیر فروش باید زمان زیادی را برای مسیربندی صرف کند. ترسیم مسیر ناکارآمد عملیات ویزیت و به ویژه توزیع کالا را با مشکل مواجه می کند و منجر به نارضایت مشتریان می شود که در نهایت بر بهره وری سازمان تاثیر منفی می گذارد.

با کمک گزارشات تحلیلی دریافت شده از نرم افزار ها می توان بهترین روش رسیدن به اهداف سازمان را تعیین کرد، زیرا از بررسی و تحلیل اطلاعات گذشته می توان به این نتیجه رسید که بهترین روش دستیابی به اهداف سازمان چیست و چگونه می توان آن را بهبود بخشید. هم چنین با به کارگیری فناوری های مبتنی بر نرم افزار های این حوزه می توان بر انجام کارهای درست نظارت داشت و به درست انجام دادن کارهای درست کمک کرد. در این شرایط است که شرکت به بالاترین بهره وری خود می رسد.

در دنیای امروز تقریبا بیشتر سازمان ها به اهمیت به کارگیری فناوری های مبتنی بر نرم افزار های مدیریت فرآیندهایشان پی برده اند، اما کمتر سازمانی است که به دنبال بهبود و ارتقا دائمی این سیستم ها باشد. با توجه به این که دنیای فناوری اطلاعات و راه کارهای وابسته به آن هر روز در حال دگرگونی می باشد، سازمان ها باید به صورت مداوم در پی بهبود سیستم های خود باشند تا بتوانند هر روز بر سرعت افزایش بهره وری خود اضافه کنند.

توجه و اصلاح عوامل محیطی که از دیگر عوامل موثر در بهره وری می باشد از جمله عواملی است که از مدیریت صحیح اطلاعات و استفاده بهینه از منابع اطلاعاتی موجود از سابقه شرکت میسر می شود، زمانی که در سازمان سیستم ها و نرم افزار های مناسب جهت مدیریت دانش و اطلاعات وجود داشت باشد و از آن ها استفاده بهینه به عمل آید به سادگی هر چه تمام تر می توان به شناسایی، بهبود و اصلاح عوامل محیطی نامطلوب اقدام کرد و شرایط را جهت افزایش بهبه وری و تبدیل تهدید های محیط استفاده کرد.

همان طور که اشاره شد نوآوری و خلاقیت و امکان بروز آن توسط کارکنان از دیگر عوامل موثر در بهره وری سازمان ها می باشد، این موضوع مستلزم تعامل هر چه بیشتر مدیران و کارکنان و ایجاد فضایی توسط مدیران برای کارکنان خود می باشد. امروزه فناوری اطلاعات و نرم افزار های وابسته به این فناوری نقش مهمی در بروز این خلاقیت ها دارند، این فناوری با ارائه و پیشهاد راه کارهایی از عمل کرد و تجربیات گذشته سازمان و کارکنان و با مدیریت صحصح جریان اطلاعات و تجربیات به بروز و آغاز این خلاقیت و نوآوری کمک می کند. این نوآوی وخلاقیت می تواند از جانب کلیه پرسنل موثر در تمامی مرلحه زنجیره عرضه از تامین و تولید تا توزیع کالا باشد.

زمانی که مدیریت سازمان از اجرای صحیح فرآیندهای روزانه خود و توزیع درست و به موقع کالا اطمینان حاصل کند، می تواند زمان و انرژی بیشتری بر توسعه کسب و کار و تفکر در مورد سایر فعالیت ها و توسعه هر چه بیشتر آنها داشته باشد.




در این قسمت به صورت خلاصه به راهکاری های نرم افزارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات اشاره می شود:

1. ثبت و نگه داری اطلاعات مشتریان

2. مدیریت دانش، اطلاعات و تجربیات گذشته

3. کنترل عملکرد و فعالیت های پرسنل درون سازمانی و برون سازمانی از تولید تاتوزیع کالا

4. دریافت گزارشات تحلیلی از تراکنش های مشتریان

5. دریافت گزارشات تحلیلی از تجربیات و جریان های اطلاعاتی گذشته سازمان

6. کمک به اخذ تصمیمات مناسب جهت بهبود کسب و کار بر مبنای این گزارش ها

7. برنامه ریزی و تشخیص صحیح ترین کارها برای دست یابی به اهداف سازمان

8. کنترل انجام کارهای درست به منظور درست انجام دادادن کار ها و در نتیجه بهبود بهره وری سازمان

9. مسیربندی سیستماتیک و هوشمند برای ویزیت وتوزیع کالا



" گروه نرم افزاری آسه "



پخش مویرگی چیست

نرم افزارهای تخصصی پخش مویرگی آسه ، با مدیریت و کنترل تمام فرآیند های زنجیره تامین ، بهره وری و کارایی شرکت های فعال در صنعت پخش و همچنین تولیدکنندگان این حوزه را افزایش می دهند و باعث افزایش سهم بازار آن ها می شوند .

همگام با متخصصین آسه

همراه با مدیران موفق

همگام با متخصصین آسه

همراه با مدیران موفق

معنی پخش مویرگی کالا
بالای صفحه بالای صفحه